Saturday, June 6, 2015

Studenten!

 HEJ!

Idag DT bloggar jag för PhunnyFace!

Igår tog vår äldste son  ANTON studenten!
Makalöst!
Kommer ihåg när du föddes - hur gick tiden så fort?!
Studenten 2015!
Stort grattis vår fina son!
Stämpeln kommer självklart från PhunnyFace "Studentmössor i luften", alldeles ny stämpel från PhunnyFace!

Detta är mitt sista inlägg för PhunnyFace - stort TACK till Anita och Fredrik och gett mig denna möjlighet att få vara DT för PhunnyFace!
Tyvärr har jag den senaste tiden inte hittat någon inspiration till skapande och har därför sagt upp min DT plats i PhunnyFace teamet.
Kommer självklart att fortsätta följa PhunnyFace och Anitas härliga stämpeldesign!

ÖNSKAR ER ALLA EN HÄRLIG SOMMAR!


3 comments:

Doreen

This is beautiful,love the gorgeous design and fab image.xxx

Cornelia

Nu blev jag väldigt förvånad, Susy... men allt har sin tid och känner man inte inspirationen, så går det ju liksom inte.

Hoppas att du hittar tillbaka till din kreativitet!

Stor kram!

Maritha

Riktigt fint kort min vän. Väldigt bra studentstämpel med :)

Kram kram

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy